Etykiety

sobota, 26 kwietnia 2014

Panzer 1B - First to Fight, 1:72 - galeria

Wreszcie przyszedł czas na poprzedni model z serii Września Panzera 1B.


Jak zawsze pod ciemniejsze barwy użyłem czarnego podkładu tym razem znów w spreju.


Przy okazji "psiknąlem" też kokpit do Polikarpova. 


Następnie nałożyłem bazowy kolor szarości. 


Później przyszła pora na detale takie jak łopata, gaśnica skrzynka czy wydech.


Tutaj pojazd już gotowy wraz z nałożonymi kalkami. 


Na końcu po raz pierwszy użyłem lakieru do włosów i modelowi nadało to blasku. 


Tutaj z resztą rodzinki:

 
 
 

A poniżej przymiarka do diramy, która powstanie dla pierwszych Panzerów i wozu dowodzenia.


11 komentarzy:

  1. jeden z twoich najlepszych modeli! tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. gaśnice były malowane na c=kolor camo, lecz i taK dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Starałem się :) niedługo będą zdjęcia z Polikarpova i z dioramki o której mowa na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to już robi małe wrażenie, teraz zabrać się za jakiegoś tygryska, czy pantere i wtedy zobaczymy efekty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach te pojazdy, ale to nie w tym roku. Tygrysa pomagałem kumplowi robić i prawdopodobnie wrzucę galerię na blogu, bo model został przez ostatnie dni nieco odświeżony. Galeria znajduje się natomiast na profilu bloga w tym miejscu : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.655916427814761.1073741831.629898830416521&type=1&notif_t=like

      Usuń
    2. To jakie pojazdy, samoloty są w rozkładzie najbliższym?

      Usuń
    3. Polikarpov I-3, później Wz-34 II, następny będzie Messerschmitt :)

      Usuń
  5. Polecam lakier matowy Humbrola w spreju, naprawdę potrafi uczynić modele milszymi dla oka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałem, że matowy lakier z Pactry jest najlepszym lakierem bezbarwnym.

      Usuń
    2. Nie wiem, nie używałem ich lakieru, jednak mój przyjaciel, a zarazem właściciel sklepu modelarskiego stwierdził, iż Humrol jest lepszy. Oczywiście to sprawa gustu modelarza.

      Usuń
    3. Zdania pomiędzy tym czy Humbrol czy Pactra robią lepszy lakier są w internecie podzielone :)

      Usuń