Etykiety

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Dioramy profesjonalistów cz.1

Znalazłem dwa profile na FB, które publikują zdjęcia modeli i dioram. Postanowiłem część z prac umieszczonych tutaj i tutaj pokazać Wam drodzy czytelnicy. Dla tych którzy nie wiedzą co to diorama, to podpowiem, że jest to umieszczenie modelu na podstawce, która imituje jakąś przestrzeń, bądź krajobraz. Zresztą jedno spojrzenie na zdjęcia i wszystko zrozumiecie :) Sam planuje zrobienie tego typu dioramki w przyszłości.

Oczywiście, żadne z opublikowanych tutaj w tym poście zdjęć modeli nie należy do mnie, a wszelkie prawa autorskie należą do autorów owych modeli i dioram.

W każdym razie jest na co popatrzeć :)

 


4 komentarze:

  1. Jakie piękne, teraz tylko ile czasu zajmuje taka dioramka i ile ,,kosztuje"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od wielkości i rodzaju użytych materiałów.. czas pewnie jest liczony w kilku/kilkunastu miesiącach a cena różnie.

      Usuń
  2. Brak mi tu kilku dioram...
    np. http://www.pwm.org.pl/viewtopic.php?f=170&t=70601
    http://www.pwm.org.pl/viewtopic.php?f=170&t=70041

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dioram w internecie jest tysiące ja wybrałem tylko kilkanaście/dziesiąt. Choć te, które Ty zapodałeś też są bardzo ciekawe :)

      Usuń