Etykiety

wtorek, 8 kwietnia 2014

F4U-4B Corsair 1:72 Italeri - budowa

Rozpocząłem od wnętrzności. Było tego niewiele, jak to zwyczajowo w samolotach : kabina pilota oraz część łącząca się ze śmigłem:


 

Po złożeniu na całość nałożyłem kolory, bowiem późniejsze umieszczenie tego w modelu uniemożliwi malowanie tych elementów.


Następnie skleiłem kadłub i spiąłem części klamerkami - tanimi ściskami, które podpatrzyłem podczas oglądania warsztatów innych modelarzy.

 

Kolejnym krokiem było przyczepienie skrzydeł. Niestety prawa część troszkę mi się przesunęła podczas sklejania, a kiedy to zauważyłem było już za późno i musiałem użyć szpachli. Dopiero po sklejeniu drugiego płatu, który usiadł idealnie wyszedł babol z pierwszym, ale jego odklejenie groziło połamaniem skrzydła, dlatego wolałem ubytki zaszpachlować.


Natomiast w międzyczasie, jako, że postanowiłem zostawić szpachlę na noc do wyschnięcia skleiłem podwieszane uzbrojenie oraz przednie i tylne koła 


 Tak wygląda to po przyczepieniu do podwozia: 



A to już prezentacja po szlifowaniu, przed malowaniem, które pokażę w następnym poście:

 
 

2 komentarze: