Etykiety

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Modelstory

Poruszałem na moim blogu temat wozów pancernych pisząc np o Stridsvagn-l-60 czy o PL-01 Concept. Chciałbym to kontynuować i pisać również o lotnictwie i innych pojazdach. Myślę, że będzie to pasowało do mojego bloga.

Przeglądając jednak internet natrafiłem na serwis Modelstory. Jego autor opisuje pojazdy pancerne, które zmieniły historię, albo tworzyły w okresie dwóch wielkich wojen podwaliny dzisiejszych wielozadaniowych czołgów używanych na współczesnym polu walki.


Jako, że autor zajmuje się również np pisaniem relacji ze zlotów modelarskich postanowiłem nawiązać z nim współpracę. Przyznam nieskromnie że pomysł opisywania pojazdów wojskowych zaczerpnąłem właśnie czytając tego bloga :) Bardzo podoba mi się jego prowadzenie - jest takie inne niż wszystko - luźny styl, ale bardzo rzetelny i dokładny - w źródłach można odnaleźć fachowe książki, dlatego jeśli chodzi o jego dokładność i zgodność ze stanem ówczesnym wojsk pancernych - można być o to spokojnym.


Oczywiście poza suchym opisem w każdym wpisie odnaleźć można dużo czarno-białych fotografii, czy schematów danego pojazdu - jest to bardzo ciekawy dodatek, który uatrakcyjnia odbiór całości. Ogólnie jeśli ktoś interesuje się historią, czy militariami, to jest to strona w sam raz dla niego :) We mnie ten blog rozbudził zainteresowanie militariami :) A od modeli do militariów i historii jest dosłownie rzut (zielonym) beretem :)

Nasze blogi będą ze sobą współpracować, a chętnych do jego obejrzenia zachęcam serdecznie - odpowiedni baner umieściłem na prawej belce blogu, ponadto będę informował o ciekawszych wpisach osobno na swoim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz