Etykiety

czwartek, 26 czerwca 2014

Soviet Armored Boat Zvezda 1:350 Galeria

Przy okręciku nie było dużo pracy, raptem kilka godzin malowania głównie ze względu na użytą przeze mnie farbę emaliową Model Master w kolorze niebieskim. Nie będę się dużo rozpisywał. dodam tylko, że wodę zwashowałem, i dodatkowo namalowałem białe linie, które miały imitować pianę morską. Z tych ostatnich nie do końca jestem zadowolony. Flagę modelu pomalowałem na biało i mam zamiar przykleić jakąś czerwoną gwiazdę w formie kalkomanii, jeśli mi takowa zostanie z innego modelu.

 
 
 
 
 
 

Następny będzie inbox Panzera II ausf. D

2 komentarze:

  1. Może krawędzie modelu pomaluj jaśniejszą farbą? Na pewno są jakieś patenty na forach z modelarstwem okrętowym, które w prosty sposób poprawiają efekt estetyczny. Z wodą też bym coś pokombinował żeby lepiej wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam może jeszcze zmajstruję przy nim ale w przyszłości raczej.

      Usuń