Etykiety

wtorek, 4 lutego 2014

Jak zmienić model na lepsze?

Jakiś czas temu przeglądając cóż wyczyniają modelarze za granicą znalazłem ciekawy film, jak jeden z użytkowników rewitalizuje bazowy model samolotu plastikowego w skali 1:144.

Pierwsza część pokazuje jak własnoręcznie wykonać szklaną kabinę z plastiku:


Na drugiej części autor pokazuje natomiast wykonanie całego modelu wraz z podstawką - dioramką.


Muszę przyznać, że dopóki nie obejrzałem tego filmu inaczej patrzyłem na modelarstwo - dla mnie należało tylko skleić i pomalować.. dopiero jak zacząłem badać temat okazało się, że wielu modelarzy dodatkowo upiększa swoje modele tworząc dioramy, brudząc powłoki pancerza, kół, malując otarcia itp. Dzięki temu produkcje zyskują nowy, ciekawszy wygląd i nie są tylko kolejnym zlepkiem części.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz