Etykiety

czwartek, 28 sierpnia 2014

WW II Raf Vehicle Set: Standard Tilly cz.2


Przód maski pojazdu, składający się z 4 części ( klapa i błotniki).

 

Jedne drzwi wyszły, drugie średnio - chciałem usunąć farbę i przedobrzyłem. 


Środek pomalowałem przed klejeniem, szybę zamaskowałem taśmą maskującą z Tamki. 


Całość połączyłem razem.

 

Na wszystko przyszło poszycie pomalowane na kolor brezentu ( Pactra A20)

 
 
 

 Tutaj już skończony pojazd. W końcu zdecydowałem się go nie brudzić. Czarne linie wyznaczyłem przy pomocy maskolu.

 
 
 
 
 

Porównanie z Fiatem.

1 komentarz:

  1. Tragedia. Czajka wyszła Ci bardzo fajnie, niestety po niej zrobiłeś kroki (wręcz susy) w tył. Jak chcesz, to popraw paski kamo na burtach bo wygląda to fatalnie, weź jakiś mały pędzel i popraw malowanie kół. Opcjonalnie możesz położyć wash na materiałową budę i jak wyschnie - przetrzeć "żebra" jaśniejszym kolorem.

    OdpowiedzUsuń