Etykiety

wtorek, 10 lutego 2015

Horten Go 229, Revell, 1:72 cz.1


Zebrało się już trochę zdjęć samego modelu, jak i to, że stoi już na własnym kole ( będą jeszcze dwa), dlatego zebrałem wszystko do pierwszej części.


W kokpicie umieściłem zgodnie z instrukcją ramy pod tablicę zegarów. 


Na niej umieściłem kalkomanie z gotowymi wskaźnikami


Po czym umieściłem całość na wydłużonym podeście. 


Fotel pilota, pomalowałem nieco inaczej niż w instrukcji ze względu na planowany kamuflaż zielono-fioletowy. 


Kokpit kompletny


Później zabrałem się za części związane z napędem samolotu. Na zdjęciu widać również użytych przeze mnie do tego celu farb. 


Wszystko na swoim miejscu. 


W środku znalazło się również miejsce dla karabinów. Jak wygląda całość pokazuje pierwsze zdjęcie tego postu, brak tam jeszcze kilkunastu części i malowania. Ciąg dalszy wkrótce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz